Emo Story [NOT POEM] : Sad Story
Before reading plz read this first plz ^_^ :
My english is worst so just don't judge it from grammar.I wrote it like i was talking.Okay contineu reading ^_^
The story started with this boy, he once tackle his love one's but fail in a sad way.The answer from his love one is he doesn't wanted to get kill by him.
The past that he once traumatized haunt him down again and again.He kill his dad because his dad doesn't understand him and always use him like a servent , a maid or maybe a slave.He just wanted to be understand so he have some spirit to keep on living.
The story how he kill his dad started with this , he was on a stage acting.He was acting as a tree.The act receive a very big clap.Once he when home his dad comment his act was lame and suck then he kill his dad because all of his real hard work on getting a role was just to make his dad proud and understand , ending up scold not getting praised.
His enviroment turn unfriendly , making his will on live fade like a candle without an oxygen [hahaha].He start taking drugs because no one ever understand him and he is way hurt inside and found dead with a note writen :
"My life is sad , my family was the worst just use me and don't even ask about my school or what i feel.What i ever wanted is to be understanding , just that simple thing that i work hard for, fail.I don't think if i keep on working hard i will get what i want , it meaningless.My life is meaningless"
Author made "pengajaran" :
1.There is no life without a smile
2.Kids these day were mostly like this
3.People always improve from day's to day's so try to judge him/her at his current condition not his/her past.
More? think about it.
Created by Muhammad Hafiz bin Kudri
SORRY FOR THE WORST ENGLISH!!
About me - English Version-
Well i'm just 13 near 14 at september 24th.I'm just a silent, emo, under stress, friendly , weird boy.I'm not saying that i'm pure good like an angel because i'm sometime bad in some way.
Well enjoy my blog
Tuesday, May 12, 2009
Emo Story [Not Poem] : Sad Story
Posted by Exocore_Hafiz at 4:55 AM 1 comments
Full post this month
Well bulan nieh aku pikir pasal belambak giler bende , sampai ape yg aku buat aku langsung tak focus. Contoh die cam nieh ar : Mak aku suruh aku basuh pingan lepas aku basuh aku terlupa nak tutup air cam tuh ar. Belambak sangat aku pikir pasal "die" , pasal keluarga aku , pasal pembelajaran aku , pasal die [rated paling banyak] , dan belambak ar sampai otak aku Jam tak leh luahkan.Sampai problem yg bertambah tambah tuh kena amik nombor untuk aku selesai kan satu satu masalah tuh.Projek seni aku tak siap dah 2nd time dah sebab terlalu pening pikir kan bende lain sampai bende depan mata tak nampak.
Aku sekarang boleh katakan selalu ar nampak die kat SK , die nampak cute & cun always hahaha.Tenang hati kalo nampak die , lagi tenang ati kalo nampak die senyum hahaha.Aku pun dah buntu nak wat ape.
Exam dah dkt satu buku pun belum aku rujuk sibuk selesai kan masalah lain , Bagi aku la an honest ar exam tuh macam satu bende yg buat kite cuak ,tapi buat kite alert ar, lain la kalo macam SPM , PMR , UPSR tuh tak ar berapa cuak sgt except kalo kite tak prepare ape ape susah la.
That all for my entry this months XD
Posted by Exocore_Hafiz at 4:44 AM 0 comments
Monday, April 27, 2009
Losing my focus
Pergh kepala aku pening duh,
Aku makin pelupa sikit sebab sakit kepala pikir pasal belambak bende,
AAHHH!!1!1
Posted by Exocore_Hafiz at 6:05 PM 0 comments
Saturday, April 11, 2009
What happen to me!!??
My mind is going madness , it hard to think all the time like i used to think.
I wasn't smart like i used to be , my brain hurt's a lot.
That why i've been taken a lot of IQ test , just wish it work tho
Posted by Exocore_Hafiz at 7:07 AM 0 comments
Monday, March 23, 2009
EmO PoEm : Mistake
Something for you tonight...
It was a mistake,
I shouldn't have talk to you,
Shouldn't be friends with you,
Shouldn't even meet you,
Now it already tied me,
Whatever i do i always tied up with the string,
At first i though that it was the good choice,
A better choice,
The best choice,
Am i dreaming?,
Am i retarded?,
Am i stupid?,
The most important i am confuse,
Now it just be to break the tie,
or making it stronger,
Does it worth die-ing?,
Just to make them pay the same price?,
It just me,
I way over stress,
It time i just be normal,
Just delay the problem,
And face it again when i good enough to take care of my own,
Teehe~!
~Hafiz (Stress and confuse) Teehe~!
Posted by Exocore_Hafiz at 10:20 AM 0 comments
Saturday, March 21, 2009
Ultimate stress effect
Well aku tgh stress giler ade banyak sebab penat ar nanti nak list kan.
Kesan ultimate stress nieh ade yang bagus ade yang tak , kesan atas aku mmg memalukan tapi dlm 30-40 minit aku dah normal balik LOL!!
Kesan die menukarkan aku nye personaliti daripada pendiam jadi pyscho paham tak maksud aku?
Yang maksud aku psycho tuh macam perangai cam budak budak judge tak pakai otak , ckp main lepas , ckp sorang diri , perangai mmg budak budak giler ar dlm mode tuh.Kakak aku penah tgk aku mode aku cam tuh die ckp "macam mane la GF apiz leh tahan ngan sikap die nieh" (Aku tak ade GF kakak aku suka ckp cam tuh).Tapi ade kebaikan sikap cam tuh maknanya EXPRESSION.
~Hafiz ON Stress
Posted by Exocore_Hafiz at 2:17 AM 0 comments
KEM KRS Last part
Aku malas nak tunggu lama baru muncul part III so here we go.
Masa pagi tuh aku bangun kena kejut ngan abg faci , masih ngantuk lagi tapi ape nak buat dah kena paksa.Biler keluar je menggigil giler tak jadi mandi.Aku mmg puji ar sape dpt mandi dlm keadaan sejuk cam tuh.Aku cuma tukar baju je pas tuh bertolak gi surau.Pagi tuh ngantok giler sebab tido sekejap , tido cover kat umah tak ar boleh sampai cover 2 ari tertido kat surau ngan budak form 1.
Kena lempang agi ade abg kejut , aku tak marah bukan nak ckp aku nieh baik sangat ke ape tapi aku bersyukur kalo tak aku tertido kat sana sepanjang ari lagi ar malu.Aku amik air sembahyang balik sebab dah batal atas sebab yang tidak dpt dinafikan.Then solat subuh.After solat kiteorg baca yaasin , aku pulak baca yaasin dlm keadaan ngantok giler tapi tetap teruskan sampai akhir.Lepas dah baca yaasin aku gi kem jap tido sekejap nak cover aku nye sleep mode.Then kena kejut agi pas tuh aku pakai kasut gi Kantin.Tak silap aku kite senam lu , buat poco-poco then makan breakfast.
Then kite kawad tak silap aku , yang junior dah masuk main line.Abg aman ckp "kalo junior masuk main line nanti cepat pandai" so sume junior masuk main line.Aku mmg leceh ngan jln perlahan dlm kawad , tapi syok ar gak.Kena kawad sampai 11:30 kite buat kawad sampai habis 4 set kut.Yang akhir ke 4 kite duduk tgh tunggu kul 11:30 then tak silap aku abg naim kut cdg kite buat poco poco kat tapak perhimpunan yea lah nak tunggu kul 11:30 , then lepas 11:30 kiteorg kumpul kat laman intelek cikgu bagi hadiah untuk sume kumpulan then lepas tuh kite makan then bersurai.
Sori aku nye note dah tak ceria aku tgh tertekan masa tulis .
Posted by Exocore_Hafiz at 2:03 AM 0 comments